dinsdag 23 december 2014

Brocante winkel


Een leuk nieuwtje...waar ik super blij mee ben!!!

Na jaren van dromen komt onze droom uit.......half  januari 2015 gaan mijn man en ik onze Brocante-winkel openen in het centrum van Voorschoten, en hebben er erg veel zin in!
In  het nieuwe jaar ben je van harte welkom in onze winkel. Wanneer we exact open zullen gaan laat ik nog weten of hou onze webwinkel in de gaten...

Verder wil ik jullie gezellige dagen en een mooi 2015 toe wensen!!
liefs, Anne.

12 opmerkingen:

  1. O wat ontzettend leuk! Een supergave stap en ik wens je er heel veel succes bij! Helaas woon ik te ver weg maar via internet kunnen we vast meegenieten! Fijne dagen!
    Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Nou ik ben één van je eerste klanten hoor.

    Ik wens je fijne kerstdagen, geniet van je gezin.
    Liefs,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is geweldig nieuws, hoe mooi kan je straks je jaar beginnen. Heel veel succes met alle voorbereidingen!!
    Maar geniet eerst van een hele fijne Kerst met al je dierbare om je heen.

    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne gezellige dagen Anne.....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee dat is gaaf, Anne! Jullie droom komt uit!
    Succes met alle voorbereidingen; er komt natuurlijk veel voor kijken eer jullie de winkel kunnen openen...
    Fijne dagen, liefs Linda
    (P.S. houd je je andere baan er nog bij?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Anne, wat spannend zeg. Ik wens je eerst een heerlijke kersttijd en een geweldige jaarwisseling en dan heel veel succes en plezier in jullie winkel. Ik kom beslist een keertje bij je langs...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2015 begint voor jullie al meteen super.
    Voor nu hele fijne dagen
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk nieuws Anne,
    Veel succes met je winkel, ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.
    Liefs colinda
    brocanteblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed nieuws! Gefeliciteerd en heel veel succes samen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig dat die droom nu uit mag komen!!!
    Heel veel succes, en hopelijk laat je op je blog wat foto's zien, als de winkel open gaat.

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend een eigen winkel! Veel succes. Mooie blog heb je ook. Ik hou hier zo van. Ga dus vaker bij je kijken. Lieve groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat je jouw droom is uitgekomen
    Kom zeker een keer langs
    En heel veel geluk en plezier in jullie winkel
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen