vrijdag 19 september 2014

Buste & kant


 Pas op inkoop dit mooie oude kanten "ding" gekocht, ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt op een soort cape/ stola, ik denk dat het bij een trouwjurk hoorde, zo fijntjes en langs de hals een knoopje en fijn kanten rand.

Ook deze flink verweerde paspop buste van Stockman gekocht, je moet er van houden maar ik vind het wel wat hebben...de kleur van de stof..en de tekst erop.




Zo bij elkaar is het weer een leuk hoekje...nog even zelf van genieten...!

Ik wens jullie een gezellig weekend!
En geniet nog even van het mooie nazomerweer..bijna herfst...

8 opmerkingen:

  1. Ik hou daar wel van hoor, dat weet je vast nog wel!
    Ik begrijp dat je deze ook weer gaat verkopen? Het staat nu heel mooi bij elkaar!
    Fijn weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne,
    Wat heb je weer mooie dingen gevonden en het decoreren zit jou in de vingers, dus logisch dat je weer zo'n heerlijk hoekje hebt weten te maken... super!!
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of ie mooi is.......
    Wat een sfeervol hoekje....zie veel moois ;)

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat dat mooie fijne kant prachtig op die verweerde paspop. groeten en een fijn weekend, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, wat mooi!!

    Fijn weekend!


    Lieve groet,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, weer een blogpost van jou. Gezellig Anne!
    Ik denk dat het kanten omslagdoekje een zg. 'kapmanteltje' is. Mijn oma en oude tantes hadden dat ook. Dat deed je om als je je haar deed, dan kwamen er geen haren op je kleren. Je had gewone en luxere uitvoeringen maar vroeger waren alledaagse dingen al mooi,
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Anne, ik ben meer van het stoere, dus dat 'kanten dingetje' is niet aan mij besteed. Maar die geleefde torso vind ik geweldig, juist omdat de tand des tijds z'n sporen heeft nagelaten; Erg mooi!

    En met de officiële start van de herfst, is het herfstweer ook van start gegaan;-)

    Fijne week X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind de Torso en kanten ?? juist geweldig bij elkaar passen...stoer en fragiel...passen zo heel mooi bij elkaar!

    Een fijne dag, en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen