zondag 13 juli 2014

Fair de quilthoeve

Wat hebben we een super leuke dag gehad op de zomerfair bij de Quilthoeve!!
Super georganiseerd, prachtige locatie, veel bezoekers, en nog mooi weer ook!
Leuk om sommige van jullie te hebben ontmoet.
Niet veel foto's kunnen maken maar hier een kleine impressie van onze kraam.



Ook Jelle en mijn man waren gezellig de hele dag mee om te helpen....ik zag ze 's middags heerlijk op het gras in het zonnetje zitten...dit zijn voor mij zulke geluksmomentjes en stiekem snel een foto gemaakt.


Bedankt voor iedereen die gezellig is langs geweest is voor diegene die de fair mogelijk hebben gemaakt, op naar zomerfair 2015!

Liefs, Anne.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anne,
    Wat ziet het er goed uit!! Ik was dit weekend naar de 'Boergondische Sferen' in Woudenberg. Anders had ik beslist naar jou toegekomen. Maar ja, je kunt nu eenmaal niet op twee plaatsen tegelijk zijn... Ik hoop volgend jaar op tijd te weten te komen wanneer deze fair weer gehouden wordt...
    Fijn dat jullie het in ieder geval heerlijk gehad hebben...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kraam ziet er erg mooi uit! Leuke spullen heb je staan.
    Wat een heerlijk plaatje van vader en zoon. Ik kan me voorstellen dat je zo dubbelop kon genieten!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen